Producenci

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
NOLAN N104 ABSOLUTE N-COM Classic
NOLAN N104 ABSOLUTE N-COM Classic
1 199,00 zł 1 099,00 zł
Schuberth SRC System Pro - C3 Pro 50-59cm
Schuberth SRC System Pro - C3 Pro 50-59cm
1 299,00 zł 1 199,00 zł
szt.
GIVI Monokey TREKKER OUTBACK 42 lt
GIVI Monokey TREKKER OUTBACK 42 lt
1 100,00 zł 1 050,00 zł
szt.
GIVI TREKKER DOLOMITI - 30 litrów
GIVI TREKKER DOLOMITI - 30 litrów
1 100,00 zł 999,00 zł
szt.
HJC RPHA 11
HJC RPHA 11
1 699,00 zł 1 299,00 zł
HJC RPHA 11
HJC RPHA 11
1 699,00 zł 1 299,00 zł
Scala Rider SMARTH Duo
Scala Rider SMARTH Duo
2 299,00 zł 2 050,00 zł
szt.
Scala Rider FREECOM 4 DUO
Scala Rider FREECOM 4 DUO
1 699,00 zł 1 550,00 zł
szt.
GIVI TREKKER DOLOMITI - 46litrów
GIVI TREKKER DOLOMITI - 46litrów
1 200,00 zł 1 099,00 zł
szt.
Scala Rider FREECOM 2
Scala Rider FREECOM 2
699,00 zł 599,00 zł
szt.
GIVI Z113C - Płyta uniwersalna Monolock
GIVI Z113C - Płyta uniwersalna Monolock
119,00 zł 80,00 zł
szt.
Scala Rider Shoei SHO-1 DUO
Scala Rider Shoei SHO-1 DUO
2 299,00 zł 2 050,00 zł
szt.
Reklamacje, wymiana i zwroty

Wymiana towaru:

1. Dla państwa wygody oferujemy aż 30dni na wymianę zakupionego u nas towaru, warunkiem jest wcześniejszy kontakt z pracownikiem sklepu w celu ustalenia szczegółów wymienianego produktu: rozmiarów, kolorów itp.

2. Wymianie podlega towar nowy/nieużywany, kompletny i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury.

   - Weryfikacja przyjęcia jest bardzo dokładna i surowa, aby zapewnić państwu 100% pewności że sprzedawany towar jest zawsze nowy i nieużywany.

3. Koszt transportu/przesyłki towaru o wartości powyżej 300zł przeznaczonego do wymiany ponosi nasz sklep !
Prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu telefonicznie bądź mailowo, zamówimy kuriera po przesyłkę pod wskazany przez państwa adres i dogodny dzień oraz wyślemy produkt wymieniany/właściwy.

4. Kolejne wymiany tego samego zamówienia i koszty z nimi związane ponosi Klient !
Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na inny/nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go na koszt Klienta (według cennika dostaw)

 

Zwrot towaru:

1.  Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów ponownego wprowadzenia towaru do sklepu.
Należy w tym celu skontaktować się z pracownikiem sklepu bądź wysłać formularz na adres mail:sklep@motofactory.pl

1.1. Następnie w terminie 14dni od powiadomienia o zwrocie towar musi zostać dostarczony do sklepu.
Przesyłki można nadawać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika w tym Poczty Polskiej na adres:
MotoFactory ul. Piłsudskiego 8, 05-805 Otrębusy
Przesyłki nadawane za pobraniem pieniężnym nie będą przyjmowane !

1.2. Zwrot towaru dotyczy wyłącznie towarów nowych, nie używanych, w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, w przypadku odzieży/kasków dochodzi warunek niezerwanych metek, foli ochronnych itp.

   - Weryfikacja przyjęcia jest bardzo dokładna i surowa, aby zapewnić państwu 100% pewności że sprzedawany towar jest zawsze nowy i nieużywany.

1.3. Zwrotom nie podlegają towary realizowane i sprowadzane na zamówienie klienta, wszystkie warianty dla produktów z wyświetlaną informacją "dostępny na zamówienie" nie podlegają zwrotom.

1.4. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym rachunkiem/paragonem zakupu lub kopią faktury. ZA USZKODZENIA W TRANSPORCIE ODPOWIADA JEJ NADAWCA !

1.5. Zwrotom nie podlegają również:
- Artykuły elektryczne:
  (żarówki, akumulatory, przewody zapłonowe, cewki, regulatory napięcia, ładowarki akumulatorów)
- Przewody paliwowe których długość jest realizowana zgodnie z zamówieniem
- Przewody hamulcowe (wszystkie wykonane są według preferencji klienta)
- Bielizna termoaktywna
- Rury nośne amortyzatorów
- Normalia (śruby,podkładki,uszczelki gumowe oraz papierowe)


FORMULARZ ZWROTU TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą !

Oznacza to ze ewentualne produkty gratisowe bądź zasady darmowej przesyłki nie obowiązują !

Sklep motofactory.pl nie pobiera kosztów ponownego przyjęcia towaru na magazyn !

2. Firma MotoFactory dokonuje zwrotu wpłaconych środków wyłącznie na wskazane konto bankowe, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania i zaakceptowania zgodności zwracanego towaru.

2.1. Zwrotom nie podlegają koszty transportu (koszty transportu od nie zawartej umowy z zasad "darmowej przesyłki" zostaną potrącone zgodnie z obowiązującym cennikiem z dnia zamówienia).

2.2. Wszelkie koszty transportowe związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, ponosi konsument.

Nie zwracamy za benzynę / za przesyłki transportowe / za bilety komunikacji miejskiej.
Prosimy o przemyślane zakupy.

3. W przypadku zagubienia dowodu zakupu prosimy wcześniej skontaktować się z pracownikiem sklepu.

 

Reklamacje:

1. Reklamacje wszelkich uszkodzeń mechanicznych są rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego przez kuriera doręczającego przesyłkę ! (po odebraniu przesyłki mają państwo prawo weryfikacji stanu zawartości w obecności kuriera, w przypadku uszkodzeń, należy zgłosić to kurierowi i sporządzić formularz reklamacyjny)

2. W przypadku, gdy dojdzie do uszkodzenia towaru w trakcie użytkowania klient może zareklamować produkt, dostarczając go do naszej firmy. (prosimy o wcześniejszy kontakt w celu weryfikacji reklamacji)

3. Na wszystkie zakupione artykuły sklep www.motofactory.pl udziela 12-miesięcznej gwarancji, chyba ze producent towaru przewidział inaczej 2, 3, 5 lat czy nawet gwarancje wieczyste

4. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, dołączenie do niego krótkiego pisma reklamacyjnego wraz z paragonem zakupu lub kopią faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.

5. Towar odsyłany do sklepu www.motofactory.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być oczyszczony z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar nie oczyszczony będzie odesłany do Klienta na jego koszt.

6. Sklep internetowy www.motofactory.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem

7. Termin rozpatrzenia reklamacji trwa 14 dni roboczych, w szczególnych przypadkach określonych przez producenta gdzie serwis urządzeń znajduje się poza teren PL nawet do 60dni

8. Koszty dostarczenia jak i odebrania towaru na reklamacje ponosi Klient.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Przesyłki prosimy adresować na adres:

MotoFactory
ul. Piłsudskiego 8
05-805 Otrębusy

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl