Producenci

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje, wymiana i zwroty

Wymiana towaru:

1. Dla państwa wygody oferujemy aż 30dni na wymianę zakupionego u nas towaru, warunkiem jest wcześniejszy kontakt z pracownikiem sklepu w celu ustalenia szczegółów wymienianego produktu: rozmiarów, kolorów itp.

2. Wymianie podlega towar nowy/nieużywany, kompletny i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury.

3. Koszt transportu/przesyłki towaru o wartości powyżej 500zł przeznaczonego do wymiany ponosi nasz sklep !
Prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu telefonicznie bądź mailowo, zamówimy kuriera po przesyłkę pod wskazany przez państwa adres i dogodny dzień oraz wyślemy produkt wymieniany/właściwy.

4. Kolejne wymiany tego samego zamówienia i koszty z nimi związane ponosi Klient !
Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na inny/nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go na koszt Klienta (według cennika dostaw)

5. Wymianą nie podlegają:
- Artykuły elektryczne:
  (żarówki, akumulatory, przewody zapłonowe, cewki, regulatory napięcia, ładowarki akumulatorów)
- Przewody paliwowe których długość jest realizowana zgodnie z zamówieniem
- Przewody hamulcowe (wszystkie wykonane są według preferencji klienta)
- Bielizna termoaktywna
- Rury nośne amortyzatorów
- Normalia (śruby,podkładki,uszczelki gumowe oraz papierowe)

 

Zwrot towaru:

1.  Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów ponownego wprowadzenia towaru do sklepu.
Należy w tym celu skontaktować się z pracownikiem sklepu wysyłając mail na adres :sklep@motofactory.pl

1.1. Następnie w terminie 14dni od powiadomienia o zwrocie towar musi zostać dostarczony do sklepu.
Przesyłki można nadawać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika w tym Poczty Polskiej na adres:
MotoFactory ul. Piłsudskiego 8, 05-805 Otrębusy
Przesyłki nadawane za pobraniem pieniężnym nie będą przyjmowane !

1.2. Zwrot towaru dotyczy wyłącznie towarów nowych, nie używanych, w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, w przypadku odzieży/kasków dochodzi warunek niezerwanych metek, foli ochronnych itp.

1.3. Zwrotom nie podlegają towary realizowane i sprowadzane na zamówienie klienta, wszystkie warianty dla produktów z wyświetlaną informacją "dostępny na zamówienie" nie podlegają zwrotom.

1.4. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym rachunkiem/paragonem zakupu lub kopią faktury. ZA USZKODZENIA W TRANSPORCIE ODPOWIADA JEJ NADAWCA !

1.5. Zwrotom nie podlegają również:
- Artykuły elektryczne:
  (żarówki, akumulatory, przewody zapłonowe, cewki, regulatory napięcia, ładowarki akumulatorów)
- Przewody paliwowe których długość jest realizowana zgodnie z zamówieniem
- Przewody hamulcowe (wszystkie wykonane są według preferencji klienta)
- Bielizna termoaktywna
- Rury nośne amortyzatorów
- Normalia (śruby,podkładki,uszczelki gumowe oraz papierowe)


FORMULARZ ZWROTU TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą !

Oznacza to ze ewentualne produkty gratisowe bądź zasady darmowej przesyłki nie obowiązują !

Sklep motofactory.pl nie pobiera kosztów ponownego przyjęcia towaru na magazyn !

W przypadku opłacenia zamówienia na stronie za pomocą płatności elektronicznych Przelewy24 a następnie rezygnacji,
anulowania zamówienia z własnego powodu, zwrot zostanie pomniejszony o 0,6% wartości przelewu
- co związane jest z bezzwrotnym kosztem transakcji elektronicznej
PROSIMY O ROZWAŻNE ZAKUPY WYKORZYSTUJĄC FORMĘ PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH

2. Firma MotoFactory dokonuje zwrotu wpłaconych środków wyłącznie na wskazane konto bankowe, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania i zaakceptowania zgodności zwracanego towaru.

2.1. W przypadku rezygnacji klienta z zamówień, środki zwracane są w ciągu 7dni od otrzymania informacji mailowej o odstąpieniu od zamówienia,
- w przypadku płatności Przelewy24, kwota zwrotu pomniejszona zostanie o 0,6% wartości zamówienia (jest to koszt operacyjny operatora transakcyjnego)

2.2. Zwrotom nie podlegają koszty transportu (koszty transportu od nie zawartej umowy z zasad "darmowej przesyłki" zostaną potrącone zgodnie z obowiązującym cennikiem z dnia zamówienia).

2.3. Wszelkie koszty transportowe związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, ponosi konsument.

Nie zwracamy kosztów dojazdu do naszego sklepu oraz nie zwracamy za przesyłki transportowe zwracanych towarów
Prosimy o przemyślane zakupy.

3. W przypadku zagubienia dowodu zakupu prosimy wcześniej skontaktować się z pracownikiem sklepu.

 

 

Reklamacje:

1. Reklamacje wszelkich uszkodzeń mechanicznych są rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego przez kuriera doręczającego przesyłkę ! (podczas odebrania przesyłki mają państwo prawo weryfikacji stanu zawartości w obecności kuriera, w przypadku uszkodzeń, należy zgłosić to kurierowi i sporządzić formularz reklamacyjny)

2. W przypadku, gdy dojdzie do uszkodzenia towaru w trakcie użytkowania klient może zareklamować produkt, dostarczając go do naszej firmy. (prosimy o wcześniejszy kontakt w celu weryfikacji reklamacji)

3. Na wszystkie zakupione artykuły sklep www.motofactory.pl udziela 24-miesięcznej gwarancji, chyba ze producent towaru przewidział inaczej  3, 5 lat czy nawet gwarancje wieczyste

4. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, dołączenie do niego krótkiego pisma reklamacyjnego wraz z paragonem zakupu lub kopią faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.

5. Towar odsyłany do sklepu www.motofactory.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być oczyszczony z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar nie oczyszczony będzie odesłany do Klienta na jego koszt.

6. Sklep internetowy www.motofactory.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem

7. W ciągu 14 dni roboczych w naszym sklepie podjęta zostanie decyzja, (czy reklamacja zostanie uznana, przekazana do producenta bądź odrzucona ) w przypadku przekazania reklamacji do producenta okres rozpatrywania reklamacji może przedłużyć się o kolejne 30dni przysługujące serwisowi zewnętrznemu na obsługę produktu.

8. Koszty dostarczenia jak i odebrania towaru na reklamacje ponosi Klient.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Przesyłki prosimy adresować na adres:

MotoFactory
ul. Piłsudskiego 8
05-805 Otrębusy

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl